Konkurencyjność w XXI wieku weszła na zupełnie inny poziom. W dobie szybkich przesyłek liczy się już nie tylko czas dostawy, ale również i wygląd paczki oraz jej stan w momencie doręczenia. Klienci zwracają uwagę nawet na najdrobniejsze detale, dlatego do pakowania warto podchodzić z większą uwagą.
Dostarczenie zamówienia do klienta to już nie tylko nadanie paczki na poczcie, ale również jej odpowiednie zabezpieczenie oraz obrandowanie. Każda z tych rzeczy wpływa nie tylko na radość naszego klienta, ale przede wszystkim – na nasz wizerunek. Czy można zatem uznać, że wewnętrzna logistyka jest elementem PR? Jak najbardziej!
Każda przesyłka jest prezentem
Dla nas, zapakowana paczka to po prostu towar, który sprzedaliśmy i który dostarczamy do klienta. Tymczasem dla wielu osób, zamówienie jest również formą prezentu, z którego cieszą się równie mocno, jak na Boże Narodzenie. To często wymarzone buty, książka czy model kolekcjonerski lub długo oczekiwany kwiat. Rozpakowanie zatem paczki ma inny wymiar – to prezent, na który czekaliśmy.
W przypadku rozpakowywania paczki zwracamy zatem uwagę zarówno na zabezpieczenie samej przesyłki – czy było to zrobione z głową, ale również i na obrandowanie, które świadczy o profesjonalnym podejściu marki do swoich klientów.
Na co zwrócić uwagę podczas pakowania towaru?
Wiemy już, że dla klientów opakowanie ma znaczenie. Jak zatem zrobić to dobrze? Larmont to dystrybutor opakowań, które dostosowane są do różnych potrzeb klientów. To nie tylko przekładki czy kątowniki, ale również folie i taśmy.
Właściwe pakowanie produktu powinniśmy rozpocząć od dopasowania odpowiedniej wielkości kartonu. Warto zabezpieczyć go taśmą. Taśma z logiem to bardzo tanie, ale efektowne działanie marketingowe – klient zwraca na to uwagę i wizerunek marki zostaje z nim na długo.
Tak zapakowane opakowanie dobrze jest owinąć w stretch lub folię bąbelkową, co zdecydowanie pozwoli uniknąć rozerwania paczki czy uszkodzenia rogów.
Zabezpiecz paczkę – dla klienta ma to znaczenie
Dla klientów znaczenie ma nie tylko to, co jest w środku paczki, ale również i to, jak producent podszedł do pakowania produktu. Wiele rzeczy zamawianych online to przedmioty kolekcjonerskie, choć wcale tak nie musi wyglądać na pierwszy rzut oka!
Oznacza to, że klienci chcą nie tylko otrzymać nienaruszony produkt, ale również chcą by opakowanie ochronne wyglądało dokładnie tak, jak w renomowanym sklepie. Dotyczy to zarówno towarów luksusowych, ubrań jak czasopism czy książek.
Do zabezpieczenia paczek warto zatem stosować odpowiednie folie bąbelkowe czy kątowniki, które pozwolą uniknąć różnego rodzaju wgnieceń, jakie mogą wpłynąć na ostateczną wartość paczki.
Czy opakowanie wpływa na wizerunek marki? Jak najbardziej! Szybka dostawa nie jest już w żadnym wypadku konkurencją, dlatego konieczne jest zadbanie o inne detale, do których zalicza się między innymi odpowiednie i eleganckie opakowanie paczek. Nic nie stoi na przeszkodzie by wykorzystać do tego proste i sprawdzone produkty, takie jak taśma z logiem, która podkreśli eksperckość i elegancję twojej marki.
Konkurencyjność w XXI wieku weszła na zupełnie inny poziom. W dobie szybkich przesyłek liczy się już nie tylko czas dostawy, ale również i wygląd paczki oraz jej stan w momencie doręczenia. Klienci zwracają uwagę nawet na najdrobniejsze detale, dlatego do pakowania warto podchodzić z większą uwagą.
Dostarczenie zamówienia do klienta to już nie tylko nadanie paczki na poczcie, ale również jej odpowiednie zabezpieczenie oraz obrandowanie. Każda z tych rzeczy wpływa nie tylko na radość naszego klienta, ale przede wszystkim – na nasz wizerunek. Czy można zatem uznać, że wewnętrzna logistyka jest elementem PR? Jak najbardziej!
Każda przesyłka jest prezentem
Dla nas, zapakowana paczka to po prostu towar, który sprzedaliśmy i który dostarczamy do klienta. Tymczasem dla wielu osób, zamówienie jest również formą prezentu, z którego cieszą się równie mocno, jak na Boże Narodzenie. To często wymarzone buty, książka czy model kolekcjonerski lub długo oczekiwany kwiat. Rozpakowanie zatem paczki ma inny wymiar – to prezent, na który czekaliśmy.
W przypadku rozpakowywania paczki zwracamy zatem uwagę zarówno na zabezpieczenie samej przesyłki – czy było to zrobione z głową, ale również i na obrandowanie, które świadczy o profesjonalnym podejściu marki do swoich klientów.
Na co zwrócić uwagę podczas pakowania towaru?
Wiemy już, że dla klientów opakowanie ma znaczenie. Jak zatem zrobić to dobrze? Larmont to dystrybutor opakowań, które dostosowane są do różnych potrzeb klientów. To nie tylko przekładki czy kątowniki, ale również folie i taśmy.
Właściwe pakowanie produktu powinniśmy rozpocząć od dopasowania odpowiedniej wielkości kartonu. Warto zabezpieczyć go taśmą. Taśma z logiem to bardzo tanie, ale efektowne działanie marketingowe – klient zwraca na to uwagę i wizerunek marki zostaje z nim na długo.
Tak zapakowane opakowanie dobrze jest owinąć w stretch lub folię bąbelkową, co zdecydowanie pozwoli uniknąć rozerwania paczki czy uszkodzenia rogów.
Zabezpiecz paczkę – dla klienta ma to znaczenie
Dla klientów znaczenie ma nie tylko to, co jest w środku paczki, ale również i to, jak producent podszedł do pakowania produktu. Wiele rzeczy zamawianych online to przedmioty kolekcjonerskie, choć wcale tak nie musi wyglądać na pierwszy rzut oka!
Oznacza to, że klienci chcą nie tylko otrzymać nienaruszony produkt, ale również chcą by opakowanie ochronne wyglądało dokładnie tak, jak w renomowanym sklepie. Dotyczy to zarówno towarów luksusowych, ubrań jak czasopism czy książek.
Do zabezpieczenia paczek warto zatem stosować odpowiednie folie bąbelkowe czy kątowniki, które pozwolą uniknąć różnego rodzaju wgnieceń, jakie mogą wpłynąć na ostateczną wartość paczki.
Czy opakowanie wpływa na wizerunek marki? Jak najbardziej! Szybka dostawa nie jest już w żadnym wypadku konkurencją, dlatego konieczne jest zadbanie o inne detale, do których zalicza się między innymi odpowiednie i eleganckie opakowanie paczek. Nic nie stoi na przeszkodzie by wykorzystać do tego proste i sprawdzone produkty, takie jak taśma z logiem, która podkreśli eksperckość i elegancję twojej marki.
Ostatnie posty
Jak usprawnić proces pakowania w firmie?
2025-04-17W co najlepiej pakować paczki?
2025-04-15Czym różni się etykieta termiczna od termotransferowej?
2025-04-14Jak pakowanie wpływa na wizerunek marki?
2025-04-11Jaka taśma pakowa jest najlepsza?
2025-04-10